آزمون sat
author
امتیاز دهید post

آزمون sat 2021 ترکیه در ایران برگزار نمی شود، بنابراین شما باید برای شرکت در آزمون سات با پرداخت هزینه آزمون سات، یکی از کشورهای ترکیه، آذربایجان و امارات را برای محل آزمون سات انتخاب کنید.

 همه چیز در مورد آزمون sat

آزمون SAT یک آزمون برای ارزیابی استعداد و مهارت افراد متقاضی می باشد که غالبا توسط اداره ETS نظارت می شود. در واقع دانش اموزان می بایست برای شرکت در این آزمون ۱۲ سال تحصیلی خود را پشت سر گذاشته باشند؛ چرا که  منابع آزمون sat را هیئت دانشگاه طراحی و برگزار می کنند. خوب است بدانید که این آزمون در طول سال بیشتر از هفت بار برگزار می شود که اصولا نمونه سوالات آزمون sat ترکیه به زبان انگلیسی تشریح می شود و همچنان کسب نمره قبولی این آزمون برای دانشگاه های فنی و انگلیسی بسیار حائز اهمیت می باشد.

زمان برگزاری آزمون sat

نحوه برگزاری آزمون سات

آزمون سات یک آزمون پایه ریزی شده و هدایتی می باشد که به عنوان یک پیش نیاز برای گرفتن مدرک کارشناسی در دانشگاه های انگلیسی زبان انجام می گیرد، بر همین اساس به غیر از دانشگاه های آمریکا همچنان دانشگاه های ترکیه، استرالیا، کنادا و همچنین بسیاری از کشورهای اروپایی جهت ورود دانشجویان خارجی به مجموعه آموزشی خود مدرک آزمون sat را الزامی می دانند.

در حقیقت آزمون سات شباهت زیادی به آزمون GRE دارد به این معنا که طی دو مرحله هم به شکل GENERAL و هم به شکل SUBJECT انجام خواهد گرفت؛ اما بهتر است بدانید که  آزمون General برای داوطبانی مورد نیاز است که تنها قصد ورود به دانشگاه های خارجی را دارند؛ ولی آزمون Subject تخصصی تر است و برای داوطبانی می باشد که قصد پذیرش در مراکز آموزشی انگلیسی زبان را دارند.

زمان برگزاری آزمون 2021 sat

برای ثبت نام در آزمون سات ترکیه می بایست به صورت اینترنتی از طریق سامانه های مربوطه اقدام نمایید تا زمان برگزاری آزمون سات برای شما قابل مشاهده باشد. البته به خاطر داشته باشید که آزمون سات ترکیه در ایران اجرا نمی شود پس می بایست برای گرفتن نمره قبولی این آزمون به کشورهای همسایه مانند امارت، ترکیه، آذربایجان و… مراجعه کنید. البته برای گذراندن این آزمون بهترین مقصد برای دانش آموزان ایرانی غالبا کشور ترکیه و آذربایجان معرفی شده است،

مباحث آزمون sat

آزمون سات در سه مبحث ریاضی، درک مطلب و البته نگارش طراحی می شود که پاسخگویی به هر کدام از این مباحث می تواند یک نمره قبولی متفاوتی را برای شما درج کند. البته توجه داشته باشید که مدرک آزمون سات تنها به مدت 5 سال اعتبار دارد. لازم به ذکر است که بدانید برای قبولی در ازمون سات هیچ نیازی به دانش تخصصی ندارید و اصولا سوالات نیز هیچ کدام نمره منفی ندارد.

نحوه برگزاری آزمون sat

مدارک لازم برای این آزمون

در زمان تاریخ آزمون sat 2021 شما باید کارت شناسایی معتبری را به همراه داشته باشید. البته در زمان برگزاری آزمون ارائه دادن اصل مدارک مورد نیاز الزامی است پس از ارائه دادن کپی و یا مدارک الکترونیکی خودداری کنید. حتما نام و نام خانوادگی داوطلب می بایست بر روی تمام مدارک فوق درج شده باشد.

فراموش نکنید که تمامی مدارک شما باید به صورت ترجمه شده به زبان انگلیسی باشند و لازم است تا داوطلب در روز آزمون سات دارای شرایط جسمی و ذهنی مساعدی باشد. جالب است بدانید در این آزمون استفاده از ماشین حساب مانعی ندارد.

اشتراک:

نظرات:

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها