دانشگاه های آنکارا
author
امتیاز دهید post

دانشگاه‌‌ های آنکارا ترکیه در سال 2021 به دانشگاه دولتی، دانشگاه بین المللی و همچنین بسیاری دانشگاه های متفرقه دیگر دسته بندی شده است و زمان ثبت نام دانشگاه های ترکیه به رشته تحصیلی شما بستگی دارد‌.

بهترین دانشگاه های آنکارا

آنکارا دومین شهر وسعت یافته در ترکیه می باشد که به عنوان پایتخت این کشور انتخاب شده است، بر همین اساس از نظر سیاسی و موقعیت های اداری و همچنین از نظر داشتن دانشگاه های برجسته  بسیار حائز اهمیت می باشد. امروزه  زندگی مطلوب و کم هزینه در آنکار سبب شده است تا جمع زیادی از افراد تمایل به تحصیل در بهترین دانشگاه های این شهر داشته باشند. در ادامه از بهترین  آنها مطلع شوید.

دانشگاه بیلکنت

دانشگاه بیلکنت از جمله مشهورترین دانشگاه‌ می باشد که در شهر آنکارا قرار دارد. شایان ذکر است که این دانشگاه در بین تعداد بیشماری از معروف ترین دانشگاه های جهان دارای رتبه 401 می باشد. البته بیشتر دروس رشته های دانشگاه آنکار در مرکز بیلکنت به زبان انگلیسی ارائه می شوند. بنابراین دانشگاه بیلکنت جزو معتبرترین دانشگاه های شناخته شده آنکارا به حساب می آید.

لیست دانشگاه های آنکارا

دانشگاه آنکارا

یکی از دانشگاه‌هایی که در شهر آنکارا دارای رتبه بسیار بالایی می باشد دانشگاه آنکارا است. در حقیقت این مرکز آموزشی دارای ۱۷ دانشکده می باشد که همچنان دانشجویان این امکان را دارند تا به شکل آنلاین از میلیون ها کتاب دانشگاه آنکارا استفاده نمایند. خوب است بدانید که این مرکز آموزشی دارای ۷۰ هزار دانشجو می باشد که هزینه تحصیل در دانشگاه آنکارا به رشته تحصیلی شما بستگی دارد.

دانشگاه قاضی و دانشگاه آتلیتم

دانشگاه قاضی از جمله باسابقه ترین دانشگاه‌های آنکارا می باشد که به دستور آتاتورک ساخته شده است. این مرکز آموزشی دارای دانشکده های کشاورزی، اقتصاد و همچنین دانشکده های دیگری نظیر مهندسی است. در لیست بهترین دانشگاه‌های آنکارا ترکیه همچنان مرکز آموزشی آتلیتم دارای رتبه جهانی ۶۰۱ می باشد، این دانشگاه فعالیت خود را از سال ۱۹۹۷ آغاز نموده است که با داشتن دانشکده هایی از قبیل دانشکده مدیریت، طراحی و همچنین دانشکده های معماری و مهندسی توانسته است هر ساله پذیرش چند صد دانشجو را داشته باشد.

شرایط دانشگاه های آنکارا

دانشگاه کانکایا و دانشگاه تد

دانشگاه کانکایا جزو برترین دانشگاه بین المللی آنکارا می باشد که تا با امروز با دیگر دانشگاه‌های بین المللی انکارا همچنان تعامل بسیار  مناسبی را داشته است. دانشگاه تد یک دانشگاه بسیار موفق در شهر آنکار به شمار می آید که جهت ارتقاء دادن آموزش ترکیه پایه گذاری شده است، در حقیقت این دانشگاه جهت آموزش دانشجویان خلاق و انجام برخی هنرهای آزاد از چندین دانشکده علوم اداری، هنر و همچنین معماری برخوردار می باشد.

دانشگاه فنی خاورمیانه

یکی از بهترین دانشگاه‌های بین المللی انکارا دانشگاه فنی خاورمیانه می باشد که تا به امروز افراد زیادی  از ۶۵ کشور جهان در این مرکز آموزشی مشغول به تحصیل هستند. البته فراموش نکنید که شرایط پذیرش دانشگاه آنکارا در این مرکز شاید کمی متفاوت تر از دیگر دانشگاه های شهر آنکارا باشد.

اشتراک:

نظرات:

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها