author

دانشگاه استانبولی ینی یوزییل یک دانشگاه بنیادی است که توسط بنیاد بهداشت و آموزش Vf Vatan kanun (VASEV) در ۱۹ فوریه ۲۰۰۹ با قانون شماره ۵۸۳۹ در استانبول تأسیس شد. این دانشگاه در سال ۲۰۰۹ با ۱۰ دانشکده، ۲ آموزشگاه حرفه‌ای و ۳ موسسه تأسیس شد. در سال تحصیلی ۲۰۱۰-۲۰۱۱، اولین دانشجویان با ۸۶۰ دانشجو در ۷ دانشکده و ۲ آموزشگاه حرفه‌ای تحصیلات خود را آغاز کردند.

هدف، مأموریت و چشم‌انداز

این دانشگاه باوجود اساتیدی باتجربه و آموزش‌های نوین درصدد است تا بهترین دانشجویان را به جامعه تحویل دهد. دانشگاه Yeni Yüzyıl در سطح کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می‌پذیرد. دانشگاه Yeni Yüzyıl با داشتن اساتید مجرب امکانات رفاهی بالا در حال تبدیل‌شدن به یک موسسه آموزش عالی و مرکزتعالی است. به همین منظور، دانشگاه İstanbul Yeni Yüzyıl با همکاری ذینفعان مانند نهادهای دولتی، بخش خصوصی و سازمان‌های غیردولتی با کادر علمی مجرب خود، در سطوح مختلف در رشته‌های مختلف آموزش می‌دهد.

چشم‌انداز ما تبدیل‌شدن به یک مرکز تحقیقاتی و یک مرکز تحقیق و توسعه است که در سطح جهانی به دنبال آن هستیم، برای رسیدن به موقعیت دانشگاهی که می‌تواند مطالعات دانشگاهی را در حوزه خود هدایت کند و در انواع فعالیت‌های علمی به دنبال همکاری است.

رشته‌های دانشگاه ینی یوزییل

دانشگاه Yeni Yüzyıl از رشته‌های مختلفی تشکیل‌شده است، که شامل مهندسی برق و الکترونیک، اداره بازرگانی، رسانه و مطبوعات، تبلیغات، پزشکی، دندانپزشکی، درمان فیزیکی و توان‌بخشی، تغذیه و رژیم غذایی، معماری، برنامه رادیو و تلویزیون، روانشناسی، ترجمه انگلیسی، خدمات جراحی، اندازه‌گیری گوش و شنوایی، حقوق، طراحی گرافیک، بانکداری و بیمه و رشته اپتیک است.

هزینه سالانه دانشگاه خصوصی Yeni Yüzyıl

  • پزشکی (۶ ساله): ۱۵۰۰۰ دلار
  • دندانپزشکی (۵ ساله): ۱۵۰۰۰ دلار
  • داروسازی (۵ ساله): ۱۰۰۰۰ دلار
  • پرستاری (۴ ساله): ۳۲۰۰ دلار
  • فیزیوتراپی (۴ ساله): ۳۶۰۰ دلار
  • سلامت دهان و دندان (کاردانی – ۲ ساله): ۲۶۰۰ دلار
  • مترجمی زبان انگلیسی (۴ ساله): ۳۸۰۰ دلار
  • روانشناسی (۴ ساله): ۳۶۰۰ دلار
  • حقوق (۴ ساله): ۷۰۰۰ دلار
  • رادیوتلویزیون (کارشناسی – ۴ ساله): ۳۶۰۰ دلار
  • طراحی گرافیک (کارشناسی – ۴ ساله): ۳۶۰۰ دلار

مزایای تحصیل در دانشگاه ینی یوزییل

یکی از مزایایی خوبی که این دانشگاه دارد و افراد زیادی را برای ترغیب به گرفتن پذیرش در این دانشگاه می‌کند منشور اراسموس است. این دانشگاه در ابتدای تأسیس خود موفق به اخذ این منشور نامه شد. اراسموس به این معنا است که دانشجویان این دانشگاه می‌توانند در مقطع لیسانس در ۴۶ کشور اروپایی در چهارچوب این برنامه به مدت دو ترم تحصیل کنند.

دانشجویانی که در حال تحصیل در دانشگاه Yeni Yuzyil هستند می‌توانند با مشارکت در برنامه‌های (Double Major) در دانشکده‌ای به‌غیراز دانشگاه خود با داشتن شرایط موردنیاز اقدام به گرفتن دو مدرک کند. به‌علاوه مزایایی که در بالا ذکر کردیم دانشگاه Yeni Yuzyil به دانشجویان که داری نمرات بالایی دارند و از دانشجویان ممتاز هستند امکان گرفتن بورسیه تحصیلی و جوایز علمی داده است.

دانشگاه ینی یوزییل استانبول برای دانشجویان دختر خود دو خوابگاه با امکانات بالا فراهم کرده است که این خوابگاه‌ها عبارت‌اند از خوابگاه Novu و Münevver Eren

سخن آخر

در این مقاله سعی بر آن داشتیم طبق معمول شما مشتاقان تحصیل در ترکیه را هر چه بیشتر با دانشگاه ینی یوزییل آشنا کنیم اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنید می‌توانید با کارشناسان خبره ما که سابقه تحصیل وزندگی در ترکیه رادارند تماس بگیرید تا به شما به‌صورت رایگان مشاوره بدهند.

اشتراک:

نظرات:

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها