author

دانشگاه مدیپل یکی از برترین دانشگاه‌های اروپا است. این دانشگاه از آخرین فن‌آوری‌ها برای خدمت به دانشجویان و تشویق آن‌ها برای رسیدن به بالاترین سطح علمی تشویق می‌کند. دانشگاه مدیپل دارای دو پردیس است، یکی در Kavac Kavk و دیگری در Haliç واقع‌شده است.  این رده‌ها شامل رده‌های بزرگ مجهز با جدیدترین تجهیزات دیداری و شنیداری، زمینهای تنیس و بسکتبال و مکانهای تفریحی برای دانشجویان و کلوپ حدود ۵۰ دانشجو، علاوه بر استودیوهای سینما، تئاتر و عکاسی است.

پردیس هالیچ واقع در سمت اروپایی استانبول، و شامل دانشکده‌های دارو و دندانپزشکی، و دانشگاه کاواچیک واقع در سمت آسیایی استانبول است. این شامل دانشکده‌های داروسازی، علوم بهداشتی، مهندسی، علوم اجتماعی و هنر و ادبیات است.

از طرف دیگر، دانشگاه مدیپل یکی از برترین دانشگاه‌های ترکیه است که با نقش مفید خود درزمینهٔ رشته‌های بهداشت از طریق بیمارستان دانشگاه مدیپل که یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های بهداشتی در ترکیه محسوب می‌شود، محبوب است. این بخش‌ها و تخصص‌های پزشکی زیادی دارد. همچنین به دانشجویان فرصت‌های استثنایی برای آموزش‌های عملی و حرفه‌ای می‌دهد.

چشم‌انداز

برای تبدیل‌شدن به یک دانشگاه پیشرو در سطح جهانی و ارائه نتایج علمی برای کمک به توسعه اجتماعی.

مأموریت

برای دانشجویان فارغ‌التحصیل که می‌توانند فناوری‌ها و علوم جدید تولید کنند و همچنین افرادی که می‌توانند به خواسته‌های اجتماعی پاسخ دهند و می‌توانند مسئولیت توسعه جامعه را بر عهده بگیرند.

آموزش در دانشگاه مدیپل

این بخشی از گروه آموزش و بهداشت مدیپل است و به‌عنوان یک مرکز توسعه‌یافته برای تحقیقات بهداشتی کاربردی در نظر گرفته می‌شود. برای مدت بیش از ۲۰ سال، با ارائه خدمات بهداشتی در ۱۹ شاخه مختلف، نقش اساسی در بخش بهداشت داشته و شامل:

  • بخشهای مراقبت ویژه
  • شش اتاق عمل مجهز با آخرین فن‌آوری‌ها
  • اتاق اورژانس مجهز
  • مرکز ژنتیک
  • مرکز عملیات قلب

این بیمارستان علاوه بر بیمارستان دندانپزشکی مدیپل، یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌های منطقه و یکی از مراکز تحقیقاتی بهداشتی و کاربردی در ترکیه است. همچنین این فرصت‌های آموزشی خوبی را به دانشجویان دانشگاه مدیپل که در رشته‌های دندانپزشکی، جراحی فک و صورت، دانشجویان دندانپزشکی سنتی، ارتودنسی و دندانپزشکی کودکان تحصیل می‌کنند، ارائه می‌دهد.

چرا دانشگاه مدیپل؟

  • این دانشگاه شامل آزمایشگاه‌هایی با آخرین فن‌آوری‌ها برای کلیه گرایش‌ها است.
  • این دانشگاه همچنین دارای یک کتابخانه عظیم است که علاوه بر پشتیبانی دانشگاه از فعالیت‌های تحقیق علمی، در بهبود کیفیت آموزش و ذهنیت دانشجویان نیز نقش دارد.
  • دانشگاه مدیپل شامل مراکز مشاوره‌ای است که دانشجویان را راهنمایی می‌کنند و از طرف متخصصان روانشناسی به آن‌ها مشاوره شخصی و روانی می‌دهند تا ازنظر روانی و اجتماعی از دانشجویان پشتیبانی کنند.

. دانشگاه شامل مرکز تحقیقات کاربردی و بهداشتی با جدیدترین تجهیزات می‌باشد

  • دانشگاه مدیپل مرکز مهمی برای مسابقات مختلف ورزشی است
  • دانشگاه فعالیت‌های فرهنگی زیادی ازجمله کنسرت، مسابقات عکاسی و سایر کنسرت‌ها را در کلوپ‌های مختلف دانشجویی برگزار می‌کند.
  • دانشگاه دارای یک سالن بزرگ برای تهیه وعده‌های غذایی مختلف از دانشجویان در آشپزخانه دانشگاه در یک محیط سالم است.

حرف آخر

این دانشگاه با توجه به امکانات رفاهی و هزینه های مناسبی که دارد میتواند گزینه مناسبی برای تحصیل دانشجویان ایرانی باشد اگر قصد دارید با نحوه اخذ ویزای دانشجویی این دانشگاه بیشتر آشنا شوید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اشتراک:

نظرات:

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها